هتل های پنانگ مالزی
نوشته شده توسط : elham

هتل اکواتریال پنانگ مالزی


هتل اکواتریال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز و سونا می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و Moneygram point با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات هتل تور مالزی فروردین 94 می تو ان به  تنیس - مرکز بدنسازی - زمین گلف - اسکواش اشاره کرد. این هتل امکان کاریوکی را نیز برای میهمانان تور مالزی نوروز 94 دارد.

هتل جی پنانگ مالزی

 

هتل جی پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا ,  مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی عید 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - دوچرخه سواری اشاره کرد. سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز در این هتل موجود است تا سفری به یاد ماندنی را برای آنها ثبت کند وهمچنین اتاق های VIP نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 موجود است.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی نوروز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی 94 تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است . سوئیت های ویژه مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تور مالزی عید 94 موجود است تا سفری خاطره انگیز را ذهن زوج های جوان به یاد بگذارد.  ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی فروردین 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به  مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه  اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنانگ مالزی, هتل های خوب مالزی, بهترین هتل های مالزی, معرفی هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: